Magia miłosna - chcę Go odzyskać !! Rytuał na powrót partnera

Magia Miłosna
TAJEMNICE LOSU M. ... Byliśmy razem ponad 4 lata, w połowie listopada ubiegłego roku rozstaliśmy się. On prowadzi firmę i jedna z jego klientek uznała, że On będzie jej i koniec. Zaczęła wysyłać do niego sms-y, wydzwaniać o różnych porach dnia i nocy.
My nie mieszkaliśmy razem raczej, spędzaliśmy wspólnie po kilka dni w tygodniu ze względu na pracę. Zadzwoniła kiedyś rano, On poprosił żebym zobaczyła kto dzwoni, to była Ona  rzuciłam telefonem i wyszłam. Wówczas Ona na dobre wkroczyła w jego życie. Oczywiście wiem że On nie był bez winy.
Wiem jednak, że Ona upatruje korzyści finansowych, świetnie nim manipuluje i praktycznie go zniewoliła ... Odwozi go do pracy, odbiera z pracy, czyta wszystkie jego sms-y, kontroluje WSZYSTKO.
Ponadto to jest zły człowiek. Osiągnęła to co zamierzyła, ale to jej nie wystarcza. On już usiłował nawet się od niej uwolnić, jednak niezbyt skutecznie.
Ona jak jest dobrze, to pozwala sobie wysyłać do mnie smsy, że ... są szczęśliwi, a ja jestem beznadziejna, a jak jest między nimi źle to pisze do mnie obraźliwe sms-y, wyrzuca go z domu, po czym błaga, żeby do niej wrócił.
Problem w tym, że ja go szczerze kocham i to z nim chce budować wspólną przyszłość. Wiem też że nie jestem  mu obojętna, bo jak zadałam pytanie czy jest z nią szczęśliwy i czy mam sobie układać życie z kimś innym to nie odpowiedział  ... potrzebuje magii miłosnej, chce Go odzyskać!! M.

 Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!
Wybierz rytuał :
- rytuał pozwalający wyjść z samotności
- rytuał na wzbudzenie zainteresowania
- rytuał wzbudzający miłość
- rytuał na powrót ukochanej osoby
- rytuał na zatrzymanie partnera
- rytuał odzyskanie partnera
- rytuał odnowy związku
- rytuał wzmocnienia związku
- rytuał na odsunięcie osoby trzeciej
- rytuał na wzmocnienie uczuć miłości
- rytuał inicjujące nowy początek w miłości
- rytuał zdobycia upragnionego mężczyzny

Pisz do mnie korzystając z formularza kontaktowego na blogu.
Pomogę...

Zapraszam
wróżka Irmina May

Kontakt

 z wróżką Irminą May
za pośrednictwem formularza na blogu lub
E-mail: irminamay@wp.eu



Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...