Wróżba miłosna - analiza związku. wróżka Irmina May odpowiada na pytania.

Wróżba miłosna - analiza uczuć
TAJEMNICE LOSU M. ... Przedstawię w dużym skrócie sytuację ... byłam z Nim w "związku", trwającym ponad 6 lat. Mieszkamy daleko od siebie, na początku była to znajomość internetowa, potem kilka razy spotkaliśmy się. Był to romans "burzliwy", po ponad sześciu latach, po kłótniach zakończyliśmy znajomość, wszelki kontakt między nami urwał się.
 Stąd moje pytania :
1. Co On czuł do mnie przez ponad 6 lat, kim dla niego byłam?
2. Czy On wiązał ze mną przyszłość, kochając mnie, czy raczej była to swego rodzaju zabawa dla niego?
3. Czy była (jest) obok niego jakaś inna kobieta?
4. Co czuje do mnie teraz, czy chce wznowić kontakt ze mną, czy w ogóle jakikolwiek kontakt między nami będzie?
5. Czy była inna możliwość "zakończenia" tego związku? ... M.


Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Odpowiedź Irminy May znajdziesz na stronie wróżki.
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę - analiza związku proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Możesz też zamówić rytuał dla innej osoby.
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam
Wróżka Irmina May

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...