Od czego zacząć zmiany na lepsze - Wróżba Tarota i Rytuał Oczyszczający - Miłość, Praca, Finanse

wróżba tarota
Pamiętasz swoje noworoczne postanowienia ? Wymień 3 rzeczy które zrobisz by ten rok  był dobry! 3 rzeczy nawet te najmniejsze - zapisz by nie zapomnieć - i rób je codziennie!
Moje 3 : uśmiech - dyscyplina - spokój.
 👍 👍 👍 👍

W dzisiejszym wpisie parę słów o wprowadzeniu zmian, które mają zapewnić dobry rok 2021.
Kto nie zapisał swoich postanowień na nowy rok? A kto się za nie zabrał? To moje trzy rzeczy, które zrobię, aby ten rok był dobry: uśmiech - dyscyplina - spokój.
Już mogę mówić o pierwszym sukcesie w temacie DYSCYPLINA czyli też konsekwencja i systematyczność, lista jest długa bo sporo zapisałam elementów do poprawienia.
Na początek zajęłam się tym co sprawia przyjemność, punkt z listy brzmiał :
przeczytam jedną książkę miesięcznie.
Niby proste , bo lubię czytać i czytam dużo w tym sporo naukowych treści, ale czy jedną co miesiąc.
Raczej w tempie skokowym, gdy mam czas, no właśnie gdy mam czas.
Jak często to powtarzam?
Jak często Ty to powtarzasz?
Czas
Czas
Czas on rządzi mną czy ja rządzę nim?
Spojrzałam na stolik i leżące tam książki w tak zwanym czytaniu od kiedyś!! - no pięknie, mruknęłam pod nosem, bez samobiczowania proszę!
Czas na zmiany!
W każdym miesiącu przeczytam 1 książkę, jak to zrobię?
1. znajdę swój czas - późnym wieczorem, ale w ramach wyciszenia po całym dniu - będzie dobrze
2. przeczytam każdego dnia 10 stron
Teraz najważniejsze!!!
Jest 22 dzień stycznia czyli minęło zaledwie kilkanaście dni,  ja już mogę siebie pochwalić, bo jestem z siebie dumna.
Zmiany na lepsze zaczynają nabierać blasku!!
Oto efekty codziennego czytania:
1. dokończyłam książki, które były w czytaniu:
- Opowiadania bizarne - Olga Tokarczuk
- Księga jesiennych demonów - Jarosław Grzędowicz
2. Przeczytałam 1 książkę:
- Ahaja - tom I Andrzej Ziemiański
3. Rozpoczęłam czytanie kolejnej
Wnioski:
Pamiętaj, że obiecałam sobie czytać tylko minimum 10 stron, ale okazało się, że przyjemność sama dodaje ile chce, a moje minimum stało się bardzo łatwe do osiągnięcia.  
Czytanie książek to tylko jeden z elementów mojej zmiany na lepsze w temacie doskonalenia dyscypliny. Jeśli Twoja lista pragnień jest długa i nie wiesz od czego zacząć swoje życiowe zmiany od miłości, pracy, pieniędzy czy w ogóle nie wiesz co dalej zapraszam na specjalne sesje dedykowane odblokowaniu Twoich życiowych szans na :
👍 miłość - sesja "Widzę Cię"
👍 finanse, praca - "Śpię na pieniądzach"
👍 szczęście i harmonia - "Pierwszy krok"

 
Każda sesja zawiera:
1. Wskazówkę Tarota czyli wróżbę wysłaną  prosto na e-mail lub przez telefon
2. Rytuał Odnowy - oczyszczający 1-dniowy rytuał niezwykle skutecznie odblokuje wybraną sferę uczuciową lub finansową lub zawodową
3. Konsultacja telefoniczna - to rozmowa ku pokrzepieniu serca, energetycznego wsparcia czy podsumowania
Efekty sesji przejdą Twoje najśmielsze oczekiwania, odczujesz przypływ energii i dobra wszechświata.
Co powstrzymuje Ciebie przed podjęciem działania?
Jak wiele obaw, lęków trzyma Cię w tej ciemnej lepkiej mazi dnia?
Jakie demony dręczą Cię po nocach, gdy już uda się zasnąć!!
Nie czekaj - daj sobie szansę - odkryj ciemną zasłonę!!
Podnieś rękawicę! Powoli, krok po kroku ...
👍 👍 👍 👍
Poznaj swoją przyszłość i działaj!
Pisz na mojego e-mail : irminamay@wp.eu
Przedstaw swój problem wybierzemy najlepszą dla Ciebie metodę dla spełnienia Twojego pragnienia

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...