Wróżba jak znaleźć pracę? Jasnowidzenie ze zdjęcia i Wróżba Tarota - Kiedy znajdę pracę?

Jak poprawić swoją zawodową sytuację? Gdzie szukać pracy, teraz podczas pandemii jest to szczególnie palące pytanie. Czy wróżba Tarota pomoże znaleźć pracę? Czy stracę moje miejsce pracy? Czasami odpowiedź jest bardzo blisko
niemal na wyciągnięcie ręki, ale nie jesteśmy w stanie jej dostrzec. Przyczyn jest wiele i z pewnością możesz wymienić ich całą listę ...
ja powiem, że ta najpierwsza to strach, który paraliżuje myśli, powstrzymuje działanie i odbiera radość życia.
Problemy pojawiają się zawsze i wszędzie, mniejsze lub większe, ale tylko od nas zależy postawa jaka przyjmiemy wobec konkretnej sytuacji.
Czasem wystarczy parę słów, jedno zdanie które przywróci nadzieję, a reszta stanie się sama ...

 
Opowiem ku pokrzepieniu serc historię jednego jasnowidzenia, które sprawdziło się w stu procentach, pamiętam tę radość dech zapierającą, gdy zadzwoniła do mnie z tą dobrą nowiną, kiedy marzenia się spełniły ... ale po kolei :
*
Jakiś czas temu - w czasach zamierzchłych, gdy jeszcze przyjmowałam w domu i ciągle ktoś pukał do drzwi, przyszła do mnie dziewczyna, jak sama o sobie mówiła była bardzo zniechęcona.
Szuka pracy od ponad roku, wykorzystuje wszelkie dostępne metody i nic z tego nie wynika, ba nawet jest gorzej, bo jeszcze parę miesięcy temu była zapraszana na rozmowę, a teraz nawet tego nie ma, telefon milczy, natomiast narasta frustracja.
Z dnia na dzień coraz trudniej jest dojrzeć światełko w tunelu, zaczyna myśleć, że nie ma dla niej pracy, tylko po co były wyrzeczenia,
po co ten wysiłek włożony w zdobycie wykształcenia po co, jaki był w tym sens?
Czy ja w ogóle kiedykolwiek znajdę pracę ? pytała zdruzgotana.
Zależy mi na jasnowidzeniu! powiedziała nad wyraz stanowczo.
Była bardzo zdeterminowana więc zapisałam jej datę urodzenia, zostawiła swoje zdjęcie i umówiłyśmy się na spotkanie za tydzień.
Jako osoba jasnowidząca jestem wrażliwa na wysyłane sygnały, a wizje jasnowidzenia nie przychodzą na pstryknięcie palcami, zajęłam się jej pytaniem w moim zaciszu i otrzymałam odpowiedź ...
Gdy tydzień później stanęła w moich drzwiach słyszałam jak biło jej serce ... a gdy zaczęłam mój odczyt przekazu jasnowidzenia wstrzymała oddech ...

Przekaz jasnowidzenia  

 
dzień pochmurny, w powietrzu wyczuwalny jest zapach kończącego się lata, porywy wiatru potwierdzają słuszność wyboru stroju w postaci wąskiej spódnicy, przynajmniej nie ma problemu z fruwającą garderobą.
Szybkim krokiem przemierza Pani wybetonowany plac zmierzając w kierunku białego parterowego budynku, który swoim kształtem przypomina pudełko zapałek.
Drzwi wejściowe znajdują się u szczytu, naciska Pani klamkę i z trudem dostrzega w panującym półmroku długiego korytarza rząd drzwi po obu jego stronach.
Na końcu korytarza pali się jedyna żarówka, wzrok przyzwyczaja się powoli, ale już po chwili czuje się Pani jak u siebie, powoli przemierzając tę nieznaną przestrzeń odczytuje Pani informacje z tabliczki na kolejnych drzwiach Główna Księgowa, Księgowość, Kasa, Sekretariat, Biuro Zarządu ... i ostatnie drzwi po lewej stronie Dział Kadr
- To Pani miejsce pracy.
Uśmiechając się naciska Pani klamkę i wchodzi do wypełnionego światłem pomieszczenia ...
Gdy wypowiedziałam ostatnie słowo, zapadła cisza, a potem gorączkowe pytania, ileż było zaangażowania i entuzjazmu w jej słowach, siedziała przede mną pełna energii dziewczyna, gotowa do działania i zdobywania szczytów.
Pożegnała mnie pełna nadziei i wiary w dobrą przyszłość, a kiedy zadzwoniła po niespełna trzech miesiącach z dobrymi wieściami, powtarzała w kółko "to niewiarygodne", było dokładnie jak w Pani wizji, ostatnie drzwi po lewej stronie i ten ciemny korytarz, bo akurat przepaliła się świetlówka ha ha, to niewiarygodne.

*
Moja wizja przywróciła nadzieję, a dobra twórcza energia rozświetliła jej wnętrze zachęcając do działania.
Ścieżkami przeznaczenia możemy podążać lub je wyznaczać, zachęcam do podjęcia wysiłku, bo  to w nas jest moc, siła i głęboko skrywane tajemnice,
które tworzą matrycę przyciągania wszystkiego, pracy, związków, miłości, bogactwa i dóbr wszelakich.
Czy zdecydujemy się na trwałą przebudowę swojego życia i trwałe zmiany, stosując rytuał magii wysokiej.
Czy też zdecydujemy się  poznać okoliczności i ewentualny rozwój wydarzeń poprzez Jasnowidzenie czy wróżbę Tarota.
Jaką metodę poznawczą wybierzemy to już osobista potrzeba i decyzja.
Irmina May


Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...