Pragnę rzucić na niego urok aby poza mną świata nie widział. Irmina May-Urok miłosny

Irmina May-Urok miłosny
TAJEMNICE LOSU M. ...  mam problem w związku... poznałam chłopaka który nie był moim ideałem, ale jakoś los się tak potoczył że zaczęliśmy się ze sobą coraz częściej spotykać i zaczęło nam na sobie zależeć, zaręczyliśmy się w sumie z przypadku. Raz, czy dwa zażartowałam przy rodzicach że on mi się oświadczy i było mu głupio się wycofać więc się oświadczył. W związku różnie bywało ... Kilkakrotnie miał wątpliwości czy mnie Kocha, czy chce ze mną być itp. Zawsze mu przechodziło. Aż do niedawna. Praktycznie  każdą wolną chwilę spędzaliśmy razem. On pracuje w delegacji w firmie budowlanej i zimą ma zastój w pracy. Dlatego krótko po nowym roku zaczął pracować jako pracownik fizyczny u mojego ojca i mieszkał ze mną i moimi rodzicami. Od jakiegoś czasu zauważyłam że zaczyna coś się psuć z jego strony ale miałam nadzieję, że to minie. Jestem z nim 2,5roku i wiem że jest on miłością mego życia. Że chcę z nim się zestarzeć ... Jeszcze niedawno zapewniał mnie, że mnie Kocha, że chce abym została jego żoną. Niestety wczoraj oświadczył mi że chce przerwy w naszym związku, bo czuje do mnie niechęć. Nie wie czy mnie Kocha, nie ma ochoty ze mną współżyć, przytulać się itp :( Bardzo chciałabym aby wszystko się ułożyło bo Kocham go nad życie. Chciałabym aby mnie Kochał i żeby te wątpliwości i niechęć mu minęła. Poprosił mnie, abym przestała się odzywać do niego na jakiś czas aby mógł się nad tym wszystkim zastanowić. Czy wszystko będzie dobrze, czy jesteśmy dla siebie stworzeni. Pragnę nawet jeśli to możliwe rzucić na niego urok aby poza mną świata nie widział. Naprawdę bardzo go Kocham i strasznie przeżywam ten kryzys ... M.

Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!
Wybierz rytuał :
- rytuał pozwalający wyjść z samotności
- rytuał na wzbudzenie zainteresowania
- rytuał wzbudzający miłość
- rytuał na powrót ukochanej osoby
- rytuał na zatrzymanie partnera
- rytuał odzyskanie partnera
- rytuał odnowy związku
- rytuał wzmocnienia związku
- rytuał na odsunięcie osoby trzeciej
- rytuał na wzmocnienie uczuć miłości
- rytuał inicjujące nowy początek w miłości
- rytuał zdobycia upragnionego mężczyzny
Aby zamówić wróżbę prosto na e-mail i rytuał miłości proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Jeśli potrzebna jest osobista rozmowa można skorzystać z porady ezoterycznej przez telefon.

Zapraszam
wróżka Irmina May
strona: http://www.irminamay.pl

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...