Co tarot mówi o naszym związku? Irmina May - wróżba Tarota

Irmina May - wróżba Tarota
TAJEMNICE LOSU M. ... mieszkam za granicą. Spotkałam wyjątkowego człowieka, jest bardzo dobry dla mnie, planuje ze mną swoje życie, ale jest też zazdrosny, despotyczny i mam wrażenie, że być może chce mnie zamknąć w przysłowiowej ''złotej klatce''. Chciałabym wiedzieć co tarot mówi i naszym związku. Ja czasem czuje, że to jest ''to'' a czasem, że mam ochotę uciekać ... Poza tym jest jeszcze jeden problem, On chce wrócić do Polski w przyszłości a ja nie widzę siebie w Polsce niestety, a przynajmniej nie w najbliższej przyszłości. Jest też pewien mężczyzna, który jest obecny w moich myślach. Nie byliśmy razem w dosłownym tego słowa znaczeniu, ponieważ ja nie chciałam mieszać buisnessu z przyjemnością, za 4 miesiące ten problem nie będzie istniał. Jestem z moim partnerem, którego uwielbiam ale tez kiedy patrze na tego drugiego, a on na mnie to wiemy, że to ''coś'' jest miedzy nami. To jest dziwne, bo to co czuje to nie jest tylko pociąg fizyczny i pożądanie, on nigdy nie byl w moim typie, ale jest miedzy nami jakieś niesamowite przyciąganie. Natomiast miedzy mną a partnerem jest też to ''coś'' i jest nam razem cudownie, ale to jest inne, w innym wymiarze. Mój partner planuje ze mną całe swoje życie, a ja obawiam się, że on chce pozbawić mnie przestrzeni i wolności, że chce mnie mieć tylko dla siebie, jest zazdrosny. Chciałabym się dowiedzieć co mam robić albo czego ewentualnie nie robić w tej sytuacji ... M.
Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!
Wybierz rytuał :
- rytuał pozwalający wyjść z samotności
- rytuał na wzbudzenie zainteresowania
- rytuał wzbudzający miłość
- rytuał na powrót ukochanej osoby
- rytuał na zatrzymanie partnera
- rytuał odzyskanie partnera
- rytuał odnowy związku
- rytuał wzmocnienia związku
- rytuał na odsunięcie osoby trzeciej
- rytuał na wzmocnienie uczuć miłości
- rytuał inicjujące nowy początek w miłości
- rytuał zdobycia upragnionego mężczyzny
Aby zamówić wróżbę prosto na e-mail i rytuał miłości proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Jeśli potrzebna jest osobista rozmowa można skorzystać z porady ezoterycznej przez telefon.

Zapraszam
wróżka Irmina May
strona: http://www.irminamay.pl

 

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...