Czy On mi wybaczy? Wróżba miłosna - analiza uczuć w związku prognoza szans. Irmina May

Wróżba o przyszłości związku
TAJEMNICE LOSU M. ... Byliśmy w związku przez 6 lat, wszystko się popsuło od zaręczyn. Ja trochę przesadzałam z alkoholem i grami i on w pewnym momencie tego nie wytrzymał. Chce wiedzieć czy on mi wybaczy i będziemy jeszcze razem. Jeśli tak to kiedy dokładnie. Jeśli nie to czy on jest szczęśliwy i czy kogoś poznał na kim mu zależy ... M.

Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!
Wybierz rytuał :
- rytuał pozwalający wyjść z samotności
- rytuał na wzbudzenie zainteresowania
- rytuał wzbudzający miłość
- rytuał na powrót ukochanej osoby
- rytuał na zatrzymanie partnera
- rytuał odzyskanie partnera
- rytuał odnowy związku
- rytuał wzmocnienia związku
- rytuał na odsunięcie osoby trzeciej
- rytuał na wzmocnienie uczuć miłości
- rytuał inicjujące nowy początek w miłości
- rytuał zdobycia upragnionego mężczyzny
Aby zamówić wróżbę prosto na e-mail i rytuał miłości proszę o kontakt na e-mail: irminamay@wp.eu

Zapraszam
wróżka Irmina May

Zobacz jak inni korzystają, czytaj Listy i Opinie

Pisz do mnie na e-mail: irminamay@wp.eu lub skorzystaj z formularza na blogu.

Zapraszam
wróżka Irmina May 

Porady Ezoteryczne na odległość

Wróżba Tarota:
1.  Odpowiedzi na pytania                   
2.  Tematyczna
3.  Ogólna  opisowa
4. Jasnowidzenie ze zdjęcia

Biała Magia
* Rytuały Nowiu, Pełni
* Rytuały Miłosne np. przywołania, odzyskania miłości i partnera
* Rytuały dostatku, szczęścia i dóbr materialnych
* Palenie Świec Intencyjnych w intencji miłości, pracy, finansów 

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...