Czy dojdzie do romansu? Wróżba o przyszłości związku. Irmina May

Czy dojdzie romansu?
TAJEMNICE LOSU M. ... Niedawno mój mąż był na festiwalu i tam poznał pewną dziewczynę która wykazywała duże zainteresowanie Jego osobą. Bardzo mu to pochlebiło ponieważ dziewczyna ma 21/22 lata i jest w wieku naszej najstarszej córki. Mąż powiedział mi o Niej po przyjeździe do domu. Twierdzi że do niczego między nimi nie doszło, bo On powiedział Jej, że jest żonaty (chociaż ja myślę że nie obeszło się bez pocałunków i przytulania) i że nic między nimi nie będzie. Nie wiem co o tym sądzić!!! Zawsze miałam zaufanie do męża i dotychczas się nie zawiodłam. Teraz jednak odczuwam lekki dyskomfort i niepokój kiedy myślę o tej znajomości dlatego chciałabym się dowiedzieć czy przypadkiem następnym razem kiedy się spotkają na jakimś zlocie (mąż utrzymuje z Nią niby przyjacielski kontakt sms-owy i mailowy) nie dojdzie do romansu i jak ewentualnie mogłabym temu przeciwdziałać? O dziewczynie wiem tylko tyle, że  studiuje  archeologię ... M.

Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę miłosną i rytuał miłosny  proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...