Rozstaliśmy sie parę miesięcy temu. Rytuał odnowy związku - Irmina May

Rytuał Odnowy Związku
TAJEMNICE LOSU M. ... rozstaliśmy się parę miesięcy temu, on zerwał bo czuł się zduszony byliśmy niecałe 3 lata. Jakoś w ostatnich tygodniach miałam straszne bóle i byłam w szpitalu on się mną opiekował i byłam u niego w domu. Ale wczoraj prosiłam i ostatnio parę razy tez żeby dał Nam szanse, a on twierdzi że chciał mi tylko pomóc że chce być sam i nie chce ze mną już być, jest stanowczy a ja chce wręcz umrzeć bo kocham go do szaleństwa. Chce żebyśmy do siebie wrócili najlepiej jak najszybciej, bo już mam myśli samobójcze, chce żeby on się obudził i sam mi powiedział  widząc że go kocham,  że chce ze mną być ... cały czas mnie odpycha, a ja w środku umieram, chce żeby to on za mną się ubiegał, żeby się obudził ... M.
Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę miłosną i rytuał odnowy związku  proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...