Czy my kiedyś będziemy razem. Wróżba dla związku. Irmina May

Wróżba dla związku
TAJEMNICE LOSU M. ... Jestem zaręczona jednak kocham innego człowieka niestety bez wzajemności. Spędziliśmy razem cudowny weekend, a potem zniknął bez słowa, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na smsy. Kiedy wracał z Polski do Anglii odwiedził mnie i choć był bardziej zdystansowany myślałam, że od tej pory już będziemy razem. Kilka godzin później znowu zniknął bez słowa. Dlaczego? Co się stało? Mam wrażenie że wrócił do swojej byłej dziewczyny, że dalej są razem i nie jest ze mną szczery, że boi się zaryzykować i dać nam szansę. Czy my kiedyś będziemy razem? Czy on się kiedyś jeszcze do mnie odezwie. Pogubiłam się już całkiem w życiu osobistym. Nie wiem co dalej robić ... M.

Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę miłosną i rytuał oczyszczający  proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...