Wróżba miłosna. Wróżka Irmina May odpowie na Twoje pytanie ...

Wróżba Miłosna

TAJEMNICE LOSU M. ... Jestem samotnym człowiekiem. Otaczam się wspaniałymi ludźmi, w tym przyjaciółką. W tamtym roku połączył nas smutek, żal po odejściu osób z jej strony faceta, a z mojej żony. Dzisiaj jesteśmy rozwiedzeni. Ona wróciła do byłego, a my się tylko przyjaźnimy.
 Jest mi strasznie ciężko to wszystko znosić. Lecz chcę być przy niej nawet kosztem mojego życia. Bardzo ją kocham i nie wyobrażam sobie życia bez niej. Jestem serdecznym, ciepłym i dobrym człowiekiem.
Czy nasze dusze jeszcze się połączą w jedną całość?
Czy stworzymy tak upragnioną kochającą się rodzinę o jakiej oboje marzymy?
Czy pozostaniemy przyjaciółmi do końca życia pamiętając nasze wspaniałe i uniosłe chwile jakie przeżyliśmy przez tyle miesięcy?


Odpowiedź Irminy May znajdziesz na stronie wróżki.
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę miłosną  proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Możesz też zamówić rytuał dla innej osoby.
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam
Wróżka Irmina May

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...