Wróżba Miłosna Analiza Związku ... co było jest i będzie ... szanse Twojej miłości

Wróżba Miłosna Analiza Związku
TAJEMNICE LOSU M. ...  byłam z Nim w "związku", trwającym ponad 6 lat. Mieszkamy daleko od siebie, na początku była to znajomość internetowa, potem kilka razy spotkaliśmy się. Był to romans "burzliwy", po tylu latach, po kłótniach zakończyliśmy znajomość, wszelki kontakt między nami urwał się. Dlatego chciałabym,  szczerych odpowiedzi, na pytania :
1. Co On czuł do mnie przez ponad 6 lat, kim dla niego byłam?
2. Czy On wiązał ze mną przyszłość, kochając mnie, czy raczej była to swego rodzaju zabawa dla niego?
3. Czy była albo jest obok niego jakaś inna kobieta?
4. Co czuje do mnie teraz, czy chce wznowić kontakt ze mną, czy w ogóle jakikolwiek kontakt między nami będzie?
5. Czy była inna możliwość "zakończenia" tego związku?... M.


Odpowiedź Irminy May znajdziesz na stronie wróżki.
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić Wróżbę  Miłosną – analiza związku   i rytuał  miłości proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam
Wróżka Irmina May

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...