Tajemnice Losu M. : Nie potrafię kochać nikogo innego. Wróżba o miłości - Analiza Uczuć

Tarot o miłości
TAJEMNICE LOSU M. ... byliśmy ze sobą rok czasu, mieszkaliśmy ze sobą, wydawało mi się że mnie kocha ... jednak po roku skończyła mu się visa i musiał lecieć z powrotem. Od tego czasu w ogóle się nie odezwał, na początku martwiłam się że coś mu się stało złego jednak nie dawno dowiedziałam się że ożenił się w swoim kraju i nie dość tego, ze swoją kuzynką. Wiem że to prawda gdyż widziałam zdjęcia ze ślubu :( ja jednak nadal go kocham, minęło już pół roku odkąd się nie widzimy, ale ja nie potrafię o nim zapomnieć ... moje pytanie brzmi ... czy on też jeszcze coś do mnie czuje? czy kiedykolwiek jeszcze się spotkamy? i czy będziemy razem czy to już koniec? ... umieram bez niego :( nie potrafię kochać nikogo innego, bo zawsze widzę jego twarz, uśmiech, to jak na mnie patrzył.... :( M.

Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Odpowiedź Irminy May znajdziesz na stronie wróżki.
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę i rytuał odzyskania miłości proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Możesz też zamówić rytuał dla innej osoby.
Wszystkie niezbędne informacje znajdą Państwo na mojej stronie: http://www.irminamay.pl
Zapraszam
Wróżka Irmina May

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...