Rytuał wzmocnienia związku. Biała Magia na usługach miłości

Rytuał wzmocnienia związku
TAJEMNICE LOSU M. ... Byliśmy razem 12 lat. Miesiąc temu postanowił, że odchodzi, bo coś się w nim zablokowało. Wyprowadził się, bo chce na spokojnie przemyśleć nasze wspólne życie. Mówi, że mnie kocha, chce się spotykać, być przy mnie. Kocham go całym sercem i jest mi strasznie ciężko bez niego. Czy uda nam się przetrwać próbę? czy wrócimy do siebie i tak jak planowaliśmy założymy rodzinę? czy nasze więzy się pogłębią? ... M.
Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Odpowiedź Irminy May znajdziesz na stronie wróżki.
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!

Jeśli i Ty pragniesz zamówić wróżbę i rytuał wzmocnienia związku proszę o kontakt na e-mail: irminamay@wp.eu
Możesz też zamówić rytuał dla innej osoby.

Potrzebujesz pomocy, wskazówki, rady Tarota? 

Zobacz jak inni korzystają, czytaj Listy i Opinie

Pisz do mnie na e-mail: irminamay@wp.eu lub skorzystaj z formularza na blogu.

Zapraszam
wróżka Irmina May 

Porady Ezoteryczne na odległość

Wróżba Tarota:
1.  Odpowiedzi na pytania                   
2.  Tematyczna
3.  Ogólna  opisowa
4. Jasnowidzenie ze zdjęcia

Biała Magia
* Rytuały Nowiu, Pełni
* Rytuały Miłosne np. przywołania, odzyskania miłości i partnera
* Rytuały dostatku, szczęścia i dóbr materialnych
* Palenie Świec Intencyjnych w intencji miłości, pracy, finansów

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...