Siła magii miłosnej - rytuał lunarny. Jak to działa? wróżka Irmina May wyjaśnia

Rytuał Lunarny wróżka Irmina May
TAJEMNICE LOSU M....Chciałabym odzyskać partnera. Zostawił mnie dwa miesiące temu z nie wyjaśnionych przyczyn.
Dalej mnie kocha, ale uważa że nie umie teraz stworzyć związku musi stanąć na nogi i tyle.
Po prostu po 5 latach któregoś dnia wyszedł z rzeczami z domu pod moją nieobecność. Raz próbował mnie odzyskać ale później znowu zamykał się w sobie.
 Nie chce urwać ze mną kontaktu, nie chce też żebym ja zapomniała o nim. Nie chodzi o inną kobietę ani o zabawę. On uważa, że sam nie wie czego chce, ale jestem dla niego bardzo ważna i nigdy tak po prostu nie wymaże mnie z pamięci.
Byliśmy szczęśliwi. W zeszłe wakacje dowiedziałam się od brata, że planował oświadczyny. Było w jego życiu trochę niepowodzeń, które mogły go przytłoczyć, ale tak naprawdę zrezygnował ze mnie  z jedynej osoby, która tak naprawdę była za nim zawsze, wszyscy dookoła się odwracali, a ja znosiłam nawet jego różne wybryki czy kłamstwa, nigdy go nie opuściłam. Znajomi są w szoku, że para którą uważali za jedną z najbardziej zgranych rozpadła się nagle. Pragnę go odzyskać ... M.


Zapraszam do mojego niezwykłego świata wróżb i magii ...
Pamiętaj, możliwe jest to w co uwierzysz ... Wszechświat wspiera każdą myśl w którą zechcesz uwierzyć !!!
Wybierz rytuał :
- rytuał pozwalający wyjść z samotności
- rytuał na wzbudzenie zainteresowania
- rytuał wzbudzający miłość
- rytuał na powrót ukochanej osoby
- rytuał na zatrzymanie partnera
- rytuał odzyskanie partnera
- rytuał odnowy związku
- rytuał wzmocnienia związku
- rytuał na odsunięcie osoby trzeciej
- rytuał na wzmocnienie uczuć miłości
- rytuał inicjujące nowy początek w miłości
- rytuał zdobycia upragnionego mężczyzny
Aby zamówić wróżbę prosto na e-mail i Lunarny rytuał miłości proszę o kontakt na e-mail: wrozka@irminamay.pl
Jeśli potrzebna jest osobista rozmowa można skorzystać z porady ezoterycznej przez telefon.

Zapraszam
wróżka Irmina May
strona: http://www.irminamay.pl

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...