Kartka z wakacji w magicznym kuferku wspomnień

 Wakacje za nami porządkujemy więc swoje kuferki z wakacyjnymi pamiątkami.
Muszelki ... piórka ... kamienie ... kartki?
W moim wakacyjnym kuferku wiodą prym kartki z wakacji, które czekają na happy end 💖💑💖 Zawsze spodziewaj się najlepszego i daj sobie szansę pisz na mojego e-maila ... 
📩 razem pójdziemy magiczną ścieżką ku szczęściu 💖💑💖

💙KARTKA pierwsza

 Kochany piszę do Ciebie kolejny raz - tak nagle zamilkłeś, dlaczego?
Spędziliśmy cudowny tydzień w lipcu, przy Tobie zapomniałam o wszystkim, o pandemii o niepewnej przyszłości i nieudanym życiu.
 💖💑💖 Tchnąłeś nadzieję w moje serce i znowu uwierzyłem w miłość. Byliśmy ze sobą tak blisko. .. jeszcze nigdy czegoś takiego nie czułam. .. Tak głęboko patrzyłeś w moje oczy gdy mówiłeś kocham Cię 💖💑💖 obiecałeś że na zawsze, że wkrótce się spotkamy. Odpisz proszę czekam na wiadomość od Ciebie 📩📩📩📩

💙KARTKA druga

  O mój ukochany o Tobie marzę o Tobie śnię pragnę być z Tobą na dobre i złe 💑
☎📞☎Nie dzwonisz
✉📭📩Nie piszesz
Wiem, że to się zmieni 💏 jesteśmy dla siebie stworzeni T y i Ja dwie połówki jednej całości wierzę w nas 💑


💙KARTKA trzecia

 Najdroższy może przeczytasz te słowa i przypomnisz sobie nasze cudowne wakacyjne chwile spędzone nad morzem 💏
 było tak pięknie, słowa o miłości, obietnica spotkania i ... wtedy w naszej kafejce przy deptaku trzymając mnie za rękę
 wyszeptałeś TO słowo
💖 będę czekała na Ciebie w naszym miejscu, bo wierzę w nas 💏

 💙KARTKA czwarta

 Ta jedna łza ... co po policzku się toczy ... moja łza ... oczyszcza moje oczy i chociaż żal serce ściska to wraz z nią spływa cała moja radość ... zostaje pustka po Tobie.
Zamknąłeś za sobą drzwi, bez słowa. Czekam ... czekam ... ale czy będę czekała w nieskończoność?
Jeśli kiedyś przeczytasz te kartkę , wiedz, że byłeś dla mnie kimś niezwykle ważnym ... i to tyle moich wakacyjnych pozdrowień.

💙KARTKA piąta

 Wspomnienie wspólnie spędzonych chwil mnie uszczęśliwia. Właśnie to sobie uświadomiłam wiem, że nie chciałam więcej kontaktów.
Przepraszam za moje słowa, które Ciebie raniły ... teraz to wiem.
Piszę tę kartkę z nadzieją, że odnajdziesz jeszcze ziarenko uczucia do mnie ... i dasz nam szansę.
Czekam  ...

💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀
Nie rozmazuj łez po policzku ...
Nie chlip żałośnie do poduszki ...
Weź sprawy w swoje ręce pisz do mnie: irminamay@wp.eu
Pomogę.
Niech magia zadziała
Poprowadzę Cię magiczną ścieżką do szczęścia.
Zobacz co możesz zrobić i zrób to !
💙 Wróżba 💙 Palenie świec 💙 Rytuał miłosny 💙

Kontakt

 z wróżką Irminą May
za pośrednictwem formularza na blogu lub
E-mail: irminamay@wp.eu

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...