Czy słychać myśli? Wróżba Tarota - Czy wygram tę sprawę?

Harmonia wewnętrzna i pozytywne myślenie, często słyszysz te słowa? Ciekawe dlaczego?
Może one są w tej chwili dla Ciebie ważne? Czasem mówimy jedno myślimy drugie sądząc, że to wystarczy, bo przecież kto usłyszy myśli?
Otóż usłyszy!!
Twój strój, fryzurę, makijaż, gest zobaczą wszyscy stąd złudny wniosek, że to właśnie wypowiadane treści są tak ważne i starasz się, bardzo się starasz  
wypowiadać pozytywne zdania.
A co z myślami? One przecież są głęboko schowane, możesz więc dać upust temu co naprawdę myślisz?
Nie będę się teraz zagłębiać w kwestie zgodności tych dwóch światów (zewnętrznego i wewnętrznego)  lecz zwrócę uwagę na hałas myśli.
Tak, Twoje myśli słychać, a im więcej w nich nieokiełznanych emocji tym są głośniejsze.
Czy krzyk Twoich myśli pomaga, czy szkodzi?
W trakcie mojej ezoterycznej praktyki wielokrotnie słyszałam ten krzyk, to Twój przekaz - chociaż myślisz, że nikt go nie słyszy.
Ja słyszę, o to przykład:
Wiele lat temu, przybyła do mnie na sesję wróżenia kobieta, która na wstępie powiedziała, że interesuje się Tarotem i sama stawia karty, bo skończyła kurs!
Widać było, że poczuła się lepiej po tej wypowiedzi!
To ciekawe, dlaczego więc Pani do mnie przyszła? - zapytałam.
No cóż, kurs skończyłam, znam znaczenie kart, ale nie potrafię ich ze sobą połączyć!
Była bardzo zdenerwowana, więc nie ciągnęłam tego wątku i powoli przeszłam do podstawowego rozkładu, aby rozładować te emocje.
Niestety nie docierały do niej moje słowa, w jej głowie dźwięczało zdanie "żebym tylko nie zapomniała zapytać o tę sprawę"
Ciągnęłam opowieść o zdarzeniach obecnych i przyszłych, a prym wiodły nieporozumienia rodzinne tuż za nimi kroczyły kłopoty zawodowe, kłótnie o pieniądze ... po każdym moim zdaniu jej myśli stawały się głośniejsze i bardziej natarczywe, widać było, że tak jest na nich skupiona, a słowa wróżby i wskazówki Tarota zwyczajnie po niej spływają ...
Wówczas spojrzałam jej prosto w oczy i powiedziałam : nie wygra Pani tej sprawy sądowej o której Pani teraz myśli ...
 i nastała cisza, jej myśli ucichły, pękł nadmuchany balon emocji - skąd Pani ... bełkotała, skąd ... przecież chciałam o to zapytać na koniec, powtarzałam sobie, żeby nie zapomnieć zapytać jak potoczy się ta sprawa ... skąd ???
Pozostała część sesji wróżenia skupiła się już jedynie na tym problemie.
Czy ta kobieta zrozumiała jakie znaczenie mają jej myśli?
Czy uwierzyła, że jej myśli słychać?
Tego nie wiem, ale wiem że nasze spotkanie miało  wpływ na jej życie ... ale o tym to już innym razem.

Kontakt

 z wróżką Irminą May
za pośrednictwem formularza na blogu lub
E-mail: irminamay@wp.eu

Popularne posty z tego bloga

Darmowe wróżby ...

Jak dbać o swoje szczęście. Rytuały na powrót miłości – prawdziwa historia.

Miłość, praca , pieniądze czyli magia i rytuały - z życia wzięte ...